Mesafeli Satış Sözleşmesi

Kısa Süreli Kiralama Yapılan Mülkler İçin Geçerli Kiralama Sözleşmesi

Sözleşmede Taraflar ve Amaç
Bu sözleşme ile kısa süreli kiralama yapılmak istenen villa, apart, bungalov, yazlık ev vb. (Devamında "Mülk" olarak adlandırılacaktır.) konaklama mekanlarını kiralayan kişi, şahıs ya da tüzel kişilikler (Devamında "Müşteri" olarak adlandırılacaktır.) ile bu Mülklerin kiralanma süreçlerine aracılık eden Hisarlar Petrol Gıda İnşaat Turizm ve Ticaret Ltd. Şti. (Devamında "Olea’s" olarak adlandırılacaktır.) arasında kiralama süreçlerinde tarafların hak ve yükümlülükleri belirlenmektedir.

Sözleşmeye konu olan Mülk, başlangıç ve bitiş tarihleri önceden belirlenmiş bir süre için tatil amaçlı kiralama yapılmıştır. www.oleas.com.tr web sayfasında satışa sunulan bulunan Mülklerin herhangi birini dijital ya da geleneksel kanallardan (Örn; web sayfası, kurumsal hat üzerinden çağrı merkezi ya da elektronik posta yolu ile) rezervasyon yaptıran müşteri ve beraberindekiler aşağıdaki şartları önceden kabul etmiş sayılırlar. Aşağıdaki şartların herhangi birine aykırı davranış Olea’s a rezervasyonu tek taraflı olarak iptal etme, Müşterinin kiraladığı Mülkü terk etmesini isteme, alınan kapora, depozito kira bedelini iade etmeme ve ödenmemiş olan kira bedelinin tamamını talep etme hakkı verir.

Ön Rezervasyon, Rezervasyon, Ön Ödeme ve Ödeme Süreçleri
Satışa sunulan kısa süreli kiralama Mülklerine www.oleas.com.tr web sayfamızda bulunan ilgili ekranlardan, çağrı merkezi kanalından telefon ile veya elektronik posta yolu ile ön rezervasyon yapılabilmektedir. Kiralama şartları belirlenmiş olan ve kiralanmak istenen Mülkler, kiralama yapılacak tarihler netleştirerek gerekli rezervasyon bilgileri Müşteriye bildirilerek ön rezervasyon işlemi Olea’s tarafından yapılacaktır. Ön rezervasyon sonrasında Olea’s kiralama işlemine mukabil % 15 - % 40 arasında değişen oranlar ile kapora yani ön ödeme talep edebilir. Ön ödeme yani kaporanın ödenmesini takiben ilgili Mülk rezerve edilerek rezervasyona dönüştürülür. Ödemenin gereken ön ödeme tutarının banka hesap numarasına geçmesini takiben Müşteri elektronik posta yolu, SMS ya da farklı bir iletişim kanalından bilgilendirilir. Takip eden 1 iş günü içinde rezervasyon onayı ve kalan ödeme detayları Müşteri ile paylaşılır ve alınan hizmetin faturalandırılması yapılır. Ön ödeme / kaporanın belirtilen süre içerisinde yatırılmaması durumunda Olea’s Müşteriye bilgi verme yükümlülüğü olmaksızın ön rezervasyonu iptal etme ve yerine başka rezervasyon alma hakkına sahiptir.

Müşteri rezervasyon ve ödeme onayı sonrası süreçte kalan ödemeyi giriş günü ilgili Mülkü sözleşme ile teslim aldıktan sonra ilgili kişi/görevliye nakit olarak öder. Mülke girişte hasar depozitosu alınabilir. Bu ücret çıkış yapılacak saat öncesinde yapılacak olan genel kontrolde herhangi bir aksaklık veya hasar olmaması durumunda Müşteriye iade edilir.

Belirtilen sebeplerden kaynaklı oluşabilecek mağduriyetlerin önlenebilmesi için bu depozito tutarlarının Mülk giriş günü nakit olarak bulundurulmasını önemine binaen hatırlatırız.

Fiyat ve Ödeme
İlan detay sayfalarında belirtilen kiralama ücretleri günlük, haftalık ya da aylık olarak belirlenebilir. Ön ödeme / kapora ilgili şirket banka hesaplarına Havale, Eft, Kredi Kartı veya Mail Order ödeme yöntemi ile yapılabilmektedir.

Ön Rezervasyon, Rezervasyon, Ödeme, İptal ve Ücret İade Şartları
Ön rezervasyonu takiben Olea’s tarafından belirlenen oranlarda ön ödeme talep edilir. Bu oranlar söz konusu Mülklere göre değişiklik gösterebilir, kiralama ve ödeme ekranlarında detaylar mevcuttur. Ön ödemenin ilgili banka hesaplarına yapılmasını takiben rezervasyonlar kesinleşir.
Kesinleşmiş rezervasyonların ön ödeme harici bakiyeleri Mülke girişte, giriş günü peşin olarak ödemesi gerekmektedir.
Müşteri konaklama tarihinden önceki 20. İş gününe kadar rezervasyonunu iptal edebilir. Misafir iptal bildirisini Olea’s a yazılı olarak yapmak zorundadır. Yazılı yapılmayan bildirimler gerekçelendirilemediği için kabul edilmez. İptal durumunda Olea’s sorunsuz konaklama deneyimi ile ilgili olarak üstlendiği hizmetlerin masraflarının karşılanması için belirtilen hizmetlerin toplam bedelleri üzerinden belirli yüzdelerini talep edebilir. Bu miktarlar aşağıdaki şekilde tespit edilmiştir.
Olea’s ön ödemesi yapılarak kesinleşmiş olan rezervasyonlarda, giriş tarihinden önceki 20. İş gününe kadar yapılan iptallerde ön rezervasyon tutarının % 50’sini iade eder. 20. iş günü ve giriş günü arası tarihlerde talep edilen rezervasyon iptallerinde ise her ne gerekçe olursa olsun ön ödeme tutarı (Eft, Havale, Kredi Kartı veya Mail Order) iade edilmez.
Herhangi bir nedenle yapılan rezervasyonunun Olea’s tarafından iptal edilmesi durumunda bu durum en kısa zamanda Müşteriye bildirilir. Portföyde aynı tarihlerde müsait eş değer bir Mülk var ise önerilir. Müşterinin bu alternatifi onaylamaması durumunda yapılan ödemeler iade edilir.

Rezervasyon ve Tarih Değişikliği
www.oleas.com.tr üzerinden yapılan rezervasyonlarda müsaitlikler bulunması durumunda değişiklik yapma hakkı bulunmaktadır. Bu değişiklikler için aşağıda belirtilen hususlara uyma zorunluluğu vardır;
a. Değişiklikler sadece rezervasyon yapılan Mülk için geçerlidir. Rezervasyon değişiklik onayı Mülk sahibinin de onay vermesi ile gerçekleşmektedir.
b. Tarih değişikliklerden dolayı oluşabilecek muhtemel fiyat farkı ve ön ödeme tutarının değişmesi halinde müşteri yansıtılacak farkı ödemeyi kabul eder.
c. Rezervasyon sırasında var ise kullanılan indirim ve promosyonlar iptal olabilir.

Fatura ve Vergi Sorumlulukları
www.oleas.com.tr web sayfasında yayımlanan hiçbir Mülkler ilgili tüzel kişiliğe ait değildir. Kiralamaya sunulan Mülklerin sahipleri farklı kişi, şahıs, kurum, şirket vs. olabilir. Olea’s farklı kişi, şahıs, kurum ve şirkete ait olan bu Mülkleri müşterilere kiralamak için aracı (komisyoncu) olan bir acentedir. Bu nedenle Olea’s sadece aracılık (komisyon) faturası kesmekle yükümlüdür. Yani müşterinin ödediği ön ödeme ücretinden belirli bir aracılık (komisyonculuk) kâr kazanır ve bu tutara fatura keser. Diğer geri kalan tutar ise Mülk sahibinin olduğu için bu tutarı faturalandıramaz. Mülk sahibi yıl sonunda devlete kira gelir beyannamesi adı altında vergisini öder. Bu kapsamda Olea’s sadece kendi kazandığı aracılık komisyonu özelinde faturalandırma yapmakla yükümlüdür. Üçüncü şahısların, kurumların, kişilerin, şirketlerin kazandığı kâr için fatura kesemez. Bu durumdan kesinlikle sorumlu değildir. Sorumlu tutulamaz.

Hasar Depozitosu
www.oleas.com.tr üzerinden kiralamaya sunulan Mülklerin özelliklerine göre hasar depozitoları farklılık gösterebilmektedir. Rezervasyon aşamasındaki ilgili satış ekranlarında ve gönderilen rezervasyon formunda ödeme bilgileri kısmında depozito miktarı yazılı olarak bulunmaktadır. Hasar depozitosu ön rezervasyon aşamasında tahsil edilebildiği gibi Mülke giriş günü nakit olarak ve imzalanan kullanım sözleşmesine istinaden de tahsil edilebilir. Hasar depozitosu çıkış günü ilgili görevli tarafından yapılan kontroller sonrası eksiksiz ve sağlam olarak teslim edilen demirbaşların eksiksiz ve sağlam olarak teslim alınması durumunda iade edilecektir. Müşterinin sözleşmede belirtilenden erken bir saatte Mülkten ayrılmak istemesi ve yoğunluk nedeni ile çıkış kontrolünün yapılamaması durumunda depozito müşteriden alınacak bir hesap numarasına gönderilecektir. Mülkte oluşan hasar alınan depozito miktarını aşması durumunda ise müşteriden bu hasarı ödemesi istenecek aksi durumlarda yasal yollara başvurulacaktır.

Temizlik Bakım ve Ekstra Ücretler
Mülk kiralama fiyatlarına rezervasyon esnasında belirtildiği hali ile giriş temizliği dahildir. 14 Gün ve üzeri konaklamalarda haftalık temizlik havlu/çarşaf vb. değişimi fiyatlara dahildir. Bunun haricinde talep edilecek her türlü temizlik ve havlu/çarşaf vs. değişimi ekstra ücrete tabidir. Her gün sabah erken saatlerde havuz ve bahçe bakımları yapılmakta olup kiralama sürecinde Mülk özelinde herhangi bir teknik sorun yaşanırsa Olea’s tarafından giderilecektir. Bu süreçte söz konusu Mülklerin ve diğer ekipmanların bakım onarım yapılabilmesi için görevli ilgili personelin Mülk bahçesine ya da içine girmesi gerekebilir. Bu hizmetlerin gerçekleştirilebilmesi için Müşteri, görevli personelin gerekli durumlarda konaklama mekanlarına girmesine müsaade etmelidir. Web sitemizde yer alan ilanlarımızın detay kısmında aksi belirtilmediği takdirde ilgili Mülklerin elektrik, su, tüp gaz, havuz aydınlatması, internet bağlantısı ve klima kullanımı fiyatlara dahildir. Havuz aydınlatması, klima ve internet bağlantısı her Mülkte mevcut olmayabilir. Bu nedenle kiralanan Mülklerin sunduğu imkanları ilan detayları sayfalarından dikkatle incelenmesini tavsiye ediyoruz.

Giriş - Çıkış Saatleri
Kiralanan Mülklere giriş saati rezervasyon yapılmış olan giriş günü en erken 14:00 ya da 16.00 (Mülke göre farklılık gösterebilir) ve en geç 22:00'dır. Müşteri belirtilen saatler dışında giriş yapmak için önceden bilgi vermeli yaklaşık giriş saatini bildirmeli ve onay almalıdır. Müşteri giriş saatini bildirmeden onay almadan belirtilen saatler dışında Mülke giriş yapamaz. Belirtilen saatlerde müşteri gelmez ise giriş saatlerine uyulmadığı takdirde sonraki gün mesai başlangıcında (09:00) giriş yapabilir. Müşterinin belirtilen saatten önce veya belirtilen saatten sonra gelmesi durumunda Mülke giriş yapamamasından kaynaklanan sorunlardan, gece konaklamasından, konaklama yeri bulamamasından vb. durumlardan Olea’s kesinlikle sorumlu tutulamaz. Bu durumda oluşacak olan her türlü maddi / manevi yükümlülükler Müşteriye aittir. Olea’s bu gibi durumlardan hâlidir ve kesinlikle sorumlu tutulamaz.

Konaklama sonunda çıkış saati en geç sabah saat 10:00’dır. Tatil planlarında her iki tarafında mağdur olmaması için giriş-çıkış saatlerine uyulmasını önem arz etmektedir. Erken çıkış yapılmak istenmesi durumunda 24 saat önceden bilgi verilmesi gerekmektedir. Yoğunluk nedeni ile Olea’s inisiyatifi ile çıkış kontrolü yapılmadan müşterinin çıkış yapması durumunda, hasar depozitosu müşterinin bildireceği banka hesabına gönderilecektir. Müşterinin kendi kararı ile Mülkü erken terk etmesi durumunda konaklama ya da depozito ücret iadesi yapılmayacaktır.

Konaklama İçin Belirlenen Kişi Sayısı, Mülk Kapasitesi
Konaklama yapılacak olan Mülklere rezervasyon aşamasında web sayfası ya da diğer satış kanallarında belirtilen kapasitenin üzerinde ya da rezervasyon aşamasında belirtilen kişi sayısının üzerinde misafir kesinlikle kabul edilmemektedir. Bu kapasiteye çocuklar ve bebekler dahildir. Rezervasyon kesinleştikten sonra müşteri tarafından kişi sayısında bir değişiklik yapılmak istenirse Olea’s a yazılı olarak başvurulacak ve Mülkün kapasite durumuna göre uygun görüldüğü taktirde bu değişiklik onaylanacaktır. Kişi sayısı konaklama kapasitesini aşması durumunda müşteriden ilave ücret talep edilebilir. Kiralanan Mülke giriş yapıldıktan sonra rezervasyon listesinde belirtilen misafirler haricinde farklı bir kişinin konaklaması kesinlikle yasaktır. Belirtilen misafirler dışında konaklayan kişiler tespit edildiği durumlarda Olea’s misafirlerin Mülkü terk etmesini isteme, rezervasyonu tamamen iptal etme veya kiralama döneminin sona ermesini beklemeden Mülkü tamamen boşaltılmasını talep etme, ücretin tamamını ya da ekstra ücret talep hakkına sahiptir. Mülkün kiralanması sırasında müşteri beyanı doğrultusunda işlem yapılmakta olup müşteri vermiş olduğu bilgileri doğru ve eksiksiz olduğunu beyan eder bu hususta doğacak tüm sorumlulukları kabul eder.

Evcil Hayvan ile İlgili Durumlar
İlan detay saylarında belirtilen evcil hayvan izinli Mülkler haricinde konaklama mekanlarına evcil hayvan kabul edilmemektedir. Evcil hayvan kabul edilmeyen Mülkler özelinde misafirin evcil hayvan getirmesi durumunda ilgili konaklama kabul edilmez ve girişi yapılmaz.

Sigara Kullanımı
Konaklama yapılan Mülklerin tamamının kapalı alanlarında sigara içmek ilgili yasa ve mevzuatlar doğrultusunda kesinlikle yasaktır.

Yüzme Havuzlarının Kullanımı
Konaklama yapılan Mülklerin yüzme havuzu sıcaklıkları hava durumuna ve mevsimsel sıcaklığa göre değişkenlik göstermektedir. Kiralama yapan Müşterinin havuzun soğukluğunu gerekçe göstererek havuzu kullanamamasından Olea’s sorumlu tutulamaz. Mülkü kiralayacak olan Müşteri kiralayacağı tarihte hava durumu bilgisini öğrenmek için Devlet Meteoroloji Genel Müdürlüğü web adresini ziyaret edebilir ya da telefon ile bilgi alabilirler.

Genel Müşteri Sorumlulukları
a. Müşteriler Mülklerde mevcut bulunan kendilerine sağlam ve çalışır durumda teslim edilen tüm elektrikli ve elektronik eşyaları, mobilya vb. diğer araç gereçleri havuzu, bahçe mobilyalarını temiz kullanmakla yükümlüdür.
b. Müşteriler kendilerine temiz teslim edilen tüm mutfak eşyaları vb. gereçleri aynı şekilde temiz bırakmak zorundadır.
c. Çıkış günü Mülkte bulunan tüm çöpler atılmış ve bulaşıklar yıkanmış şekilde teslim edilmelidir. Ayrıca bazı durumlarda gözlendiği gibi Mülkün aşırı şekilde kirli ve pis bırakılması halinde temizlik ücreti tutarı hasar depozitosundan kesilir.
d. Kiralanan Mülkte oluşan her hangi bir hasar durumunda müşteri Olea’s ı haberdar etmek ve detaylı olarak bilgilendirmekle yükümlüdür.
e. Müşterinin konakladığı süre içinde Mülke verecekleri her türlü zarar – ziyan, hasar ve kaybedilen demirbaş her türlü eşyanın bedeli hasar depozitosu tutarından düşülecektir. Hasarın depozito miktarını aşması durumunda ise Müşteriden nakit olarak ödeme talep edilebilir.
f. Müşteri ve misafirleri toplumsal ve ahlaki kurallara uymaya, çevreyi rahatsız edecek şekilde gürültü yapmamaya, yüksek sesle müzik dinlememeye, ülkemiz T.C kanunlarınca yasaklanan ve suç teşkil eden davranışlarda bulunmamaya özen göstermelidirler.
g. Bu gibi nedenlerden dolayı müşteri ve misafirleri hakkında şikâyet gelmesi durumunda Olea’s Müşteriden rezervasyon süresi dolmadan Mülkü boşaltmasını isteme hakkına sahiptir.

Önemli Not; Olea’s kiralama detay sayfalarında belirtilen ve “muhafazakâr” (havuzu dışarıdan görünmeyen) olarak tanımlanan Mülklerde konaklayacak olan misafirlerimizin 0 görünmezlik garantisini veremez. Bu gibi durumlar özeline Müşteri kendi mahremiyetlerini kendileri sağlamak durumundadırlar. Bu durumlarda Olea’s sorumluluk kabul etmez ve sorumlu tutulamaz.

Kiracı Mülk girişinde Olea’s tarafından düzenlemiş olan kira sözleşmesini okuyup anlayıp imzalamak zorundadır. İlgili sözleşmenin Müşteri tarafından imzalamaması halinde rezervasyon sürecinde tahsil edilen ön ödeme müşteriye iade edilmeyecektir ve konaklama gerçekleşmeyecektir. Kiralama anlaşması Olea’s tarafından tek taraflı olarak fesh edilebilecektir. Ayrıca Olea’s sözleşmedeki tüm bedelleri talep etme hakkına sahiptir. Müşteri bu sözleşmenin 1 nüshasını [email protected] mail adresinden ya da giriş günü yetkiliden talep edebilir.

Olea’s Olarak Sorumluluklarımız
Kiralanan Mülklerin belirlenen tarih ve saatte temiz, kullanıma hazır olarak müşteriye teslim edilmesinden Olea’s sorumludur. Mülke girişte aksak, bozuk, çalışmayan herhangi bir eşya var ise müşteri tarafından bize bildirilmeli ve bu aksaklıkların giderilmesi talep edilmelidir. Olea’s aksaklıkları mülk sahibine veya ilgili şirkete bildirecek en kısa sürede bu aksaklıların giderilmesini sağlayacaktır. Olea’s aksaklığın giderilmesinden sorumlu değil, aksaklığın giderilmesine yardımcı olmakla sorumludur. Zamanında bildirilmeyen aksaklıklardan firmamız sorumlu değildir. Olea’s Mülk sahibi ile müşteri arasında aracı durumundadır. Bu nedenle oluşabilecek aksaklıkların giderilmesinden Mülk sahipleri sorumludur. Bunun haricinde ortaya çıkabilecek ve müşterilerin kendi sorumluluklarında olan hiçbir kaza, hastalık, yaralanma, havuzda boğulma, ölüm, hırsızlık vb. durumlar ve Mülkte oluşabilecek yangın, hırsızlık vb. olaylardan ve kazalardan Olea’s sorumlu tutulamaz. Ayrıca müşterinin kiraladığı tatil evine ulaşmasında, geri dönüşlerinde, tatil sırasında üçüncü şahıslardan / şirketlerden alacakları gezi, alışveriş, yiyecek içecek, eğlence, ulaşım, seyahat, rehberlik hizmetleri vb. hizmetlerden doğacak sorunlardan Olea’s sorumlu tutulamaz.

Önemli Bilgiler
a. Kiralanan Mülke giden yolların bozuk, yokuş yukarı, stabilize, ıslak zemin olması vb. gibi durumlardan Olea’s sorumlu değildir.
b. Kiralanan Mülke ulaşım sırasında oluşabilecek kaza vs. her türlü olumsuzluktan Olea’s sorumlu tutulamaz.
c. Bazı Mülklerin inşasında ve mimarisinde kullanılan farklı malzemeler (sedir ağacı, çam ağacı, plastik ürünler, bahçede veya konaklama mekanlarının içinde kullanılan bitki vb.) müşteriyi sağlık durumu ya da psikolojik yönden olumsuz etkilemesi durumunda bu gibi olaylardan Olea’s kesinlikle sorumlu tutulamaz.
d. Mülklerimizde konaklayacak olan Müşterilerimize özel araç lazım olabilir. Müşterilerimizin kiraladığı Mülklere ulaşımı kendi sorumluluğundadır.
e. Müşteri herhangi bir firma / şirket ya da şahıstan taksi, transfer aracı veya kiralık araç temin edebilir. Bu hizmetlere Olea’s karışmaz, olumlu / olumsuz tüm durumlar Müşterinin kendi sorumluluğundadır.
f. Mülkü kiralayan Müşteri kiralamış olduğu tatil evinin coğrafi konumundan dolayı memnuniyetsiz kalması durumunda firmamız sorumlu tutulamaz.
g. www.oleas.com.tr üzerinden kiralanacak olan Mülkün konumu Google Harita ya da ilgili harita altyapısı üzerinden yaklaşık olarak işaretlenmiştir.
h. Müşteri kiraladığı Mülke ulaşımı sırasında özel veya kiralamış olduğu aracının zarar görmesinden dolayı Olea’s ı sorumlu tutamaz.
i. www.oleas.com.tr de bulunan ilanların mesafelerini gösteren uzaklıklar yaklaşık olarak yazılmıştır. Hata payı az da olsa vardır. Müşteri bunu göz önüne almayı kabul eder.
j. Kiralanan tatil evinde bulunan havuzda oluşacak boğulma, düşme, kol kırılması gibi olumsuz durumlardan Olea’s sorumlu tutulamaz.
k. Kiralanan Mülkte, Müşterinin sebep olduğu durumlardan kaynaklı oluşabilecek yangın, elektrik kaçağı, tüp kaçağı ve bu durumlar sonucunda oluşacak ölüm ve kazalardan Olea’s sorumlu değildir. Elektrik altyapısı, telefon ya da internet sağlayıcısından kaynaklanan kesintilerden Olea’s sorumlu tutulamaz.
l. www.oleas.com.tr detay sayfalarında değerlendirmeye sunulan Mülklerin görünümlerinin profesyonel çekimler yapıldığını göz önünde bulundurarak gerçek görünümlerinin ilan fotoğrafları ile bire bir aynısı olmadığını, web sayfasında daha dikkat çekici göründüğü, sitede kullanılan lenslerden kaynaklı daha büyük fotoğraflandığı vb. şikayetlerden Olea’s sorumlu tutulamaz.
m. Müşteri akrep, böcek sokması, köpek ısırması vb. olağan dışı durumlardan dolayı Olea’s ı sorumlu tutulamaz.
n. Rezervasyon aşaması ve sonrasında cenaze, ölüm, düğün, sağlık problemi, kaza, kamu veya özel şirket personellerinin izin iptali vb. durumlarda kiralama şartları geçerli olup iptal durumu söz konusu değildir.

Kiralama yapan Müşteri yukarıda açıkça belirtilmiş olan tüm koşulları peşinen kabul etmiş olup farklı mazeretler öne sürerek kira sözleşmesini iptal çabasına girmesi durumunda Olea’s sözleşmeyi tek başına fesih etme hakkını ve tüm konaklama tutarını talep etme hakkını kullanabilir.

Şikayetler ve Olumsuzluklar
Müşteriler Mülkte konakladıkları süre içinde şikayetlerini Olea’s a bildireceklerdir. Şikâyet konusu incelenecek ve gereken tedbirler hızlıca alınacaktır. Konaklama süresinde bildirilmeyen ve konaklama bitimi sonrasında Mülkten ayrıldıktan sonra yapılacak şikayetlerden Olea’s kesinlikle sorumlu tutulamayacaktır.

Olağanüstü Durumlar
Olağanüstü durumlar da Olea’s ve Müşteri hiç bir yasal sorumluluk altına girmeden bu sözleşmeyi karşılıklı olarak fesh edebilir. Bu durum ülkedeki savaşlar, konaklama yapılacak bölgedeki doğal afetler, ülke genelinde salgın hastalıklar vb. durumlar olarak değerlendirilebilir.

Gizlilik ve Güvenlik Politikası
Olea’s iş bu gizlilik ve güvenlik politikası kullanım sözleşmesinde tanımlı olan haller haricinde kişisel bilgi ve verileri herhangi bir şirket veya üçüncü kişilere paylaşamaz ya da açıklayamaz. Bu gizli bilgi ve veriler üçüncü kişilere kesinlikle satılamaz. Kişisel bilgiler sadece Ad - Soyad, Adres, Telefon, E-Posta vb. detaylar müşterileri tanımlamak için kullanılan bilgilerdir. Olea’s kişisel bilgileri özel ve gizli tutar, gizliliğin sağlanması ve sürdürülebilmesi için üçüncü bir kişiye ifşasını engellemek için gerekli tedbirleri almayı ve özen göstermeyi taahhüt etmektedir.

Uyuşmazlık ve Anlaşmazlık Durumu
Bu sözleşme kapsamına giren konu ve kapsamlar ile ilgili ortaya çıkabilecek her türlü anlaşmazlıklarda Antalya Mahkemeleri yetkilidir.

 

 / 

Giriş Yap

Mesaj Gönder

My favorites

İletişime Geç
Merhaba
Size yardım edebilir miyiz?